close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מעקה שתול: הפתרון למרפסת שלכם

מערכת שורשיז ניסן, תשפא30/03/2021

התקנת מעקה שתול במרפסות דורשת מיומנות וכשרה מיוחדת. כפי שראינו, מדובר בהתקנה מורכבת שמתחילה מהבסיס, ולכן היא צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע

תגיות:
צילום: freepik
כמה טוב שאנחנו יכולים להישען על מעקה הזכוכית במרפסת שלנו בבטחה ולהביט בנוף לאור הזריחה. אבל זוהי כמובן עבודת הגימור שאנחנו מצפים לה. אם המרפסת נמצאת בשלבי בנייה, עלינו לבחור את המעקה המתאים לה. רבים בוחרים מעקה זכוכית שתול בזכות המראה המיוחד והנקי שלו, המעניק תחושת מרחב, אינו חוסם את הנוף ואינו מונע משפע של אור יום טבעי לחדור אל תוך המרפסת, ועל הדרך גם קצת לסלון.

מהו מעקה שתול ומדוע אוהבים אותו כל כך?
מעקה שתול הוא מעקה בעל מראה נקי ואסטטי המתאפשר בזכות העובדה שהוא נראה כ"צומח" מתוך המבנה עצמו, ללא תמיכה כלשהי. הסוד למראה הזה הוא שמעקה שתול מותקן מהבסיס שלו בלבד, ללא עזרי תמיכה הנראים כלפי חוץ. ישראלים רבים מבקשים להתקין מעקה שתול במרפסות, כדי שזה ישתלב להפליא עם כל עיצוב – עץ, מתכת, גבס ועוד. העניין הוא שניתן לבצע התקנה של מעקה זה רק בשלבי הבנייה של הבית או כאשר עושים שיפוץ כללי. על כן, אם בחרתם במעקה מסוג זה כדאי להיערך בהתאם.

לא רק לבתים פרטיים
מעקה זכוכית שתול אינו מתאים רק למרפסות של בתים פרטיים, ששם הוא עושה חייל. למעשה, משרדים רבים המעוניינים ליצור תחושה של יוקרה ומקצועיות, מזמינים מעקה שתול על מנת שישתלב עם העיצוב שיש להם. כך, ניתן להבחין במעקות זכוכית שתולים במרפסות של חברות הייטק, משרדים של עורכי דין, רואי חשבון, חברות פרסום וכל מי שרוצה שהמרפסת של העסק שלו תיראה לא פחות ממושלמת.

מי מתקין לנו את המעקה השתול?
התקנת מעקה שתול במרפסות דורשת מיומנות וכשרה מיוחדת. כפי שראינו, מדובר בהתקנה מורכבת שמתחילה מהבסיס, ולכן היא צריכה ליהעשות על ידי אנשי מקצוע. על כן, חשוב לבחור חברה מנוסה ומקצועית שתסייע לכם להתקין את מעקה הזכוכית השתול שתמיד רציתם. בקשו המלצות מחברים טובים, קיראו תגובות באינטרנט, בחנו עבודות קודמות של החברה ובחנו את הניסיון והמקצועיות שלה. כמו כן, בימינו קיימת חשיבות גבוהה לאדיבות השירות. שימו לב שהנציגים זמינים תמיד כדי לתת שירות ולענות על השאלות, וכי אתם מרגישים בנוח לפנות אליהם בכל מצב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה